zaterdag 30 maart 2013

Hallo!

Hallo!
Dit is mijn eerste bericht op mijn blog, zoals je kunt zien gaat dit blog over nagellak.
Nagellak is mijn passie, en ik kan er maar niet over op houden met praten.
Vind jij dit ook? Dan moet je hier toch even verder rond kijken.
Ik ben een meisje van 13 jaar, en mijn andere hobbie's zijn: schrijven en gamen.
Maar daarvoor ben ik hier niet, want ik ga jullie veel vertellen over nagellak.
Ik ga proberen elke dag wel een stukje te schrijven.
Ik hou van nagellak omdat je zoveel verschillende dingen kan proberen!
Ik verzamel ook nagellak en de teller van potjes staat nu op; 47.
Dit is natuurlijk niet heel veel voor een echte verzamelaar, maar ik laat het jullie weten als ik op de 100 zit.
Ik heb veel te weinig tijd voor nagellak en dat vind ik echt super jammer, daarom ga ik me er nu wat meer in verdiepen.
Ik verzorg mijn nagels goed, knip ze bijna elke week, vijl ze daarna mooi en maak een mooi patroon of ik lak een mooie kleur op mijn nagels.
Ik vind het zelf verschrikkelijk mooi als mijn ontwerp goed is uitgepakt en ben er dan ook super trots op!
Ik geniet er dan ook verschrikkelijk van als iemand tegen mij zegt dat ik mooie nagels heb, want ik doe er ook erg mijn best op!
Ik denk dat dit wel genoeg info was voor mijn 1e bericht, tot de volgende keer! :)

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten